ТЕЛЕФОНУЙТЕ НАМ ЩОДЕННО з 8:00 до 20:00

Гарантійні зобов'язання

Гарантійні зобов'язання

  • - На різний інструмент надається різна гарантія. Термін гарантії зазначений у посібнику з експлуатації;
  • - Гарантія та сервісне обслуговування забезпечується лише авторизованими сервісними центрами;
  • - Підтвердженням гарантійних зобов'язань є заповнений гарантійний талон;
  • - Перевірка комплектації та відсутності дефектів у виробі здійснюється співробітниками інтернет-магазину zenit-profi.com.ua перед відправкою товару покупцю;
  • - Комплектація виробу визначається його посібником з експлуатації.

Правила обміну та повернення товарів

Відповідно до «Законом про захист прав споживача» покупці мають право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.
Будь ласка, зверніть увагу, що відповідно до «Закону про захист прав споживача», обміну або поверненню підлягає товар належної якості (справний, працюючий) тільки в тому випадку, якщо він не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів , потертостей, а також повинні бути збережені: повна комплектація товару, цілісність і всі компоненти упаковки, заводське маркування, ярлики.
Якщо виріб прийшов у непридатність у процесі експлуатації, то обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку авторизованого сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

Умови гарантійного та сервісного обслуговування

Магазин zenit-profi.com.ua продає тільки сертифіковані вироби найбільших світових виробників і ми сподіваємося, що покупка зроблена у нас буде служити Вам довгі роки. Однак іноді техніка ламається і якщо це сталося, Ви завжди можете розраховувати на якісне безкоштовне гарантійне обслуговування протягом гарантійного терміну.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон.
Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка, зберігайте гарантійний талон і чек на покупку протягом усього терміну експлуатації інструменту.
Якщо в гарантійний період виріб вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

У цьому випадку для здійснення процедури обміну або повернення нам знадобиться:

  • - товар з повною комплектацією в оригінальній упаковці;
  • - заповнений гарантійний талон;
  • - товарний чек або інший документ, що підтверджує оплату;
  • - висновок сертифікованого сервісного центру про неможливість гарантійного ремонту.